maandag 7 januari 2008

Torromolinos




Dag iedereen,

Mijn naam is Jo Verhaeghe (39 jaar), maar noem me gerust Torromolinos. Op deze blogsite wil ik op een ander niveau informatie geven over verschillende onderwerpen. Het is de bedoeling dat ik zowat het een en ander vertel van gebeurtenissen in de media, kleine bedenkingen, opinies, openstaan voor andere discussies, korte verhaaltjes, filosofische, moralistische, interviews enz...
Aan de rechterkant zul je weblinks vinden die mij interesseren. Ook publiceer ik allerlei gedichten via een gedichtenwebsite.

Ik sta open voor discussies, dus je kan altijd reacties geven onder elk onderwerp of je kan je mening ook kwijt via mail(torromolinos@hotmail.com). Alle suggesties, verbeteringen,... zijn welkom. Geniet van deze site en lees het als een soort magazine!

Geen opmerkingen: