donderdag 3 april 2008

Reactie - Gevaar

Leuke anekdote:

Ik laat een reactie achter op een onderwerp. Meer bepaald op de site van de Knack.
Het ging over internetverslaving. Ik kreeg commentaar op mijn reactie dat het achterlaten van mijn blogsite ook verslavend is. Ik weet niet in welk opzicht. Ik laat altijd mijn blogsite achter als een soort handtekening voor wie geïnteresseerd is. Ik gaf de persoon gelijk; in die zin dat je niet alles kunt schrijven bij het geven van een reactie. Ik stelde hem/haar voor om zelf een blogsite te beginnen. Dus, wie niet nieuwsgierig is klikt gewoon niet op mijn site. Zo simpel is het.
En eerlijk gezegd wie kan het wat schelen? Mij in ieder geval niet. Die onbekende persoon heeft onbewust ervoor gezorgd dat ik op die dag er 71 extra tijdelijke bezoekers op mijn site heb bijgekregen. Leuk toch?
Zoals de slogan van Prof. Rik Torfs zijn weblog:
'wees niet te voorzichtig, want durf is veiliger!'

Geen opmerkingen: