vrijdag 13 februari 2009

Darwin & Eva




Darwin: Wat vind jij van de evolutie?
Eva: Wat zeg je? Mijn ovulatie, hoe durf je?

Darwin: Nee, nee. Of toch wel. Heb je een idee van de ovulatie?
Eva: Nee, moet ik daarbij nadenken?

Darwin: Wel, je ovulatie heeft te maken met de evolutie.
Eva: Ach, nee! Je probeert iets te verzinnen. Ik heb je wel door.

Darwin: Maar Eva, hoe ben je ontstaan?
Eva: Uit Adam's rib.

Darwin: Hoe bewijs je dat? Van waaruit kwam Adam dan?
Eva: Wel, euh... Van God natuurlijk.

Darwin: Toch eigenaardig. Waarom kom jij dan ook niet van God?
Eva: Zeg, doe mij toch echt niet twijfelen, alsjeblieft.

Darwin: Nee, ik zal je enkel een beetje helpen. God is ontstaan uit deze evolutie, daar put jij waarschijnlijk je kracht uit en daar is niks mis mee. Dus die ovulatie is de oorsprong van de evolutie. Begrijp je mij?

Ik wil het gerust nog eens uitleggen.

Geen opmerkingen: